Pagina's

dinsdag 4 november 2008

Afstuderen

Dit jaar is mijn afstudeerjaar, en ik hoop natuurlijk in juli 2009 af te studeren.
Op mijn blog wil ik je op de hoogte houden van mijn werk,dit doe ik ook om het overzichtelijk te houden voor mijzelf.
Één van mijn afstudeerprojecten is het beeldproject. Waar deze blog voornamelijk over zou gaan.
Met het beeldproject werk je vanuit de ervaringen die je hebt opgedaan in de loop der jaren voor het bepalen van je concept.Vanuit een continue stroom van experiment en beeld werk je aan een artistieke verdieping, beeldende visie en eigen beeldtaal.

Naast ‘de hoofdopdracht’ houd je een beeldbank bij. Een beeldbank is letterlijk een grote verzameling van beelden die je aanspreken. Dus wie weet blog ik wel een aantal ‘inspiratiebeelden’.Marojolein Dijkman http://index.marjoleindijkman.com/ heeft een geweldige beeldbank! Een inspiratiebron!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen