Pagina's

vrijdag 9 juli 2010

EKWC

Ik heb al weer een tijdje niks van mij laten horen dus ik blog even snel een berichtje waar ik nu mee bezig ben. Foekje Fleur van Duin, een vriendin van mij, vroeg me vorige week of het me leuk leek om ook te werken net als zij in het EKWC voor één van de kunstenaars die daar een een artist in residence doen. Het European Ceramic Work Centrum in Den Bosch is natuurlijk het walhalla voor kunstenaars die met keramiek willen werken! Super vet natuurlijk!Daar zei ik geen nee tegen. Dus de komende weken ben ik daar nog aan het werk en zal het hier heel erg stil zijn!Ik zal gaan werken voor architect Rhett Russo.
Op de foto is een deel te zien van de mallen die ik voor hem heb gemaakt.
In september ga ik weer beginnen aan mijn Master Beeldende kunst in Gent en ga ik jullie weer op de hoogte houden.
Foto: Rogier Arents

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen