Pagina's

maandag 14 maart 2011

Open Atelier dag woensdag 16 maart

Tijdens 2 open atelierdagen zet Sint-Lucas Beeldende Kunst de deuren open en ben je meer dan welkom in de ateliers. Er worden dan infosessies over de opleidingen gegeven en je kan vrij en op eigen tempo de ateliers bezoeken. Je ziet studenten en docenten aan het werk. Heb je vragen? De studenten en docenten zijn heel de dag beschikbaar om ze te beantwoorden en je te vertellen hoe de ateliers werken.
De open atelierdagen gaan door op woensdag 16 maart van 11 tot 17u. en zaterdag 21 mei van 11 tot 17u. Infosessies starten om 13u en 15u30.
Inschrijven hoeft niet, je kan gewoon langskomen.

Het programma van de open atelierdag op 16 maart 2011 vind je hier.
Meer informatie: http://www.sintlucas.org/

4 opmerkingen:

  1. heeele mooie foto Aniek!
    met mooi werk ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel! Als je nog eens naar Gent komt, moet je het maar laten weten he! groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! Waarschijnlijk ga ik ook een master doen (aan de KASK), daarvoor heb ik begin mei een gesprek. Misschien dat ik je nog wel een paar vraagjes wil stellen over jouw ervaringen tot nu toen :-)
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh leeeuk!Laat maar weten wanneer je langs kan komen, doordeweeks ben ik altijd in het atelier in gent. Je hebt mijn emailadres nog he? Trouwens jouw tips die je ooit aan mij hebt gegeven voor gent, gebruik ik vaak nog voor anderen die naar gent komen! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen